No span - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Laura Mattheeuwse - WaarBenJij.nu No span - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Laura Mattheeuwse - WaarBenJij.nu

No span

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Januari 2009 | Nederland, Oirschot

Jaja No Span, geen zorgen, dat is makkelijk praten wanneer je 8 dagen voor vertrek nog geen visum hebt. Dit gezegde was me de laatste dagen niet echt op het lijf geschreven
MAAR vandaag mocht ik bellen met het consulaat met de vraag is mijn MKV binnen. Waarop ik de reactie krijg, mevrouw u kunt woensdag 28 januari uw visum op komen halen! WAT!?!?!? Ja ik hoorde het goed, woensdag mag ik mijn visum halen en niet alleen ik maar alle 6 mogen we het visum komen halen. Zaterdag vertrek ik dus om 12.15 uur richting het mooie en zonnige Suriname.
Nu wordt het dus feesten, zomerkleren zoeken, bikini's uit de kast trekken, veel anti-prik halen maar vooral relaxen.
Vanaf vandaag heb ik dus besloten om me toch maar aan te sluiten bij het gezegde; NO SPAN!!

Ik vind het echt super hoeveel duimpjes er voor mijn visum zijn meegedraaid en hoeveel interesse is getoond, ik zou zeggen we nemen er vanavond een extra pilsje / wijntje op ;)
Xx's Laura

  • 23 Januari 2009 - 11:43

    NADINE:

    Hee Laura,

    Dat is echt superfijn voor jullie! Geldt dat ook voor de rest? Alvast heel veel plezier gewenst!

    Groetjes Nadine

  • 23 Januari 2009 - 11:49

    Laura Mattheeuwse:

    Thanx!! Ja dit geldt voor alle 6 echt super fijn!!

  • 23 Januari 2009 - 17:03

    :

    Laura!
    Relax man!! echt fijn dat voor jullie nu ook alles rond is! Gelukkig komt zo bijna alles op z'n pootjes terecht van de buitenlansgangers (behalve voor Wouter, zijn plek gaat niet door, had je dat gehoord?)..
    Veel succes ermee, en waarschijnlijk tot na het hele avontuur!
    xx Robert

  • 23 Januari 2009 - 17:14

    Kelly:

    Hey meissie!!

    Wat super fijn voor jullie zeg!!! Nu gaat het avontuur dan toch eindelijk beginnen...
    Tot schrijfs hhi

    Xx Kelly

  • 23 Januari 2009 - 17:17

    Thijs:

    Alles zal inderdaad reg kom zeggen ze in Zuid Afrika. Ook in Suriname dus, hele opluchting voor jullie.

  • 28 Januari 2009 - 08:42

    Fam. Van Den Akker:

    Ha die Laura,

    nog 3 nachtjes en dan gaat het grote avontuur beginnen. Succes met het inpakken.

    Groetjes, Kees, Marjo, Koen en Niki.

  • 29 Januari 2009 - 13:31

    Miranda:

    Heey Laura,

    Yes ik heb je site gevonden. Goede reis en heeeeeel veel geluk. Geniet ervan!!!

    Kusjes van je korfbalmaatjes!!

  • 31 Januari 2009 - 06:27

    Carlijn:

    We hebben je net uitgezwaaid en nu ben je dan toch echt vertrokken! Heel veel plezier meis! Geniet ervan en veel verhaaltjes schrijven he ;)
    XxX

  • 31 Januari 2009 - 11:33

    Marleen :

    Hai hai,

    Fijn dat alles gewoon door kan gaan! Ik wilde jullie nog even heel veel plezier wensen in switi sranan!! Ik heb me aangemeld voor je site om op de hoogte te blijven!
    Doen jullie de groetjes aan Sharif?

    Groetjes,
    (Marleen die vorig jaar in Suri zat)

  • 01 Februari 2009 - 12:17

    Jean:

    Hallo Laura,

    Laat even weten hoe het is!!
    Met vriendelijke groet,

    Jean.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 29 Nov. 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 32026

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 24 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: