Wel een feestje / geen feestje - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Laura Mattheeuwse - WaarBenJij.nu Wel een feestje / geen feestje - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Laura Mattheeuwse - WaarBenJij.nu

Wel een feestje / geen feestje

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Januari 2009 | Nederland, Oirschot

jaja nu al een heleboel kriebels van spanning, helaas spanning om het verkrijgen van een visum en nog niet voor de reis.
We hadden een MKV-verklaring aangevraagd (dit heb je nodig als je langer dan drie maanden wilt verblijven). Nou die is nog niet binnen en de kans is ook zeer klein dat die aanvragen nog wel op tijd binnen. Het tweede verhaal is doordat we die aanvraag hebben lopen op dit moment ook geen visum voor 3 maanden aan kunnen vragen. We moeten nu maandag en misschien dinsdag afwachten om te kijken hoe ver de mkv is / of we de mkv aanvraag ongedaan mogen en kunnen maken om alsnog een drie maanden visum aan te vragen... jaja het is allemaal wat ik hoop toch vrijdag een gezellig afscheidsfeestje te kunnen vieren.
Nu maken mijn telefoon en mailbox in ieder geval nog de nodige overuren dus hopelijk zijn we volgende week alweer wat meer op de hoogte..
Xx's

• 16 Januari 2009 - 16:28

Tanja:

Ach wat zijn wij toch blij met het surinaamse consulaat he:P yeah..

• 16 Januari 2009 - 17:56

Spannend! Ik hou het in de gaten!
    xx