De laatste - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura Mattheeuwse - WaarBenJij.nu De laatste - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Laura Mattheeuwse - WaarBenJij.nu

De laatste

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Mei 2009 | Suriname, Paramaribo

Heey lieve mensen,

Bij deze dan toch echt mijn laatste berichtje vanuit Suriname. Over een uurtje of 6 ga ik het vliegtuig alweer in, dus ook het aftellen heeft nu niet zoveel zin meer! Ik ga zeker met een heel dubbel gevoel door de douane! Het is hier super geweest en ik ga het zeker ook missen, maar toch is het ook weer gezellig om lekker thuis te komen en bijvoorbeeld te genieten van Oma’s tomatensoep of andere kleine dingetjes!
Maar ook hier ga ik de kleine en de grote dingen missen, werkelijk een avontuur om voor altijd te onthouden en met veel plezier op terug te kijken. En ik hoop dat dit niet mijn laatste verhaal op deze site was, maar dat er nog veel avonturen mogen volgen! :D

Nog even snel een paar dingen over de laatste week. Vrijdagavond thuisgekomen uit Ligorio (en ik heb het heel erg gemist deze week)!!! En zondag weer vertrokken naar Blanche Marie, hele mooie grote vallen. Hier zijn we op dag twee naar toe gelopen. We hebben weer lekker in ons hangmatje geslapen. De gids sliep in een tent.. maar ja toch is het lastig voor drie mannen om deze op te zetten. Dus als jij als vrouw dan binnen tien minuutjes die tent hebt staan kijken ze je toch wel even raar aan ;) haha! Daarna lekker genieten van mijn laatste twee dagen in de stad. Nog even flink op stap geweest en toch wel met tegenzin mijn koffer ingepakt. Tanja en ik hebben nog een nieuwe wereldhit in een nieuw jasje gestoken; ik wil nog niet naar huis toe gaan….;)

Zo pffffffffffffff dat was het dan zullen we maar zeggen, via deze weg iedereen echt super bedankt voor alle reactie en alle lieve kaartjes, belletjes, sms-jes, vragen naar mij, naar mama gewoon alle interesse is super leuk om te merken als je hier zit. (En ja Tiny vanochtend is op de valreep is jullie kaartje binnengekomen, super leuk!!)

Nu nog de laatste foto’s; http://picasaweb.google.nl/lauramattheeuwse/Week16BlancheMarie?authkey=Gv1sRgCPDcz6ao3q7U8gE# en…………….
De laatste Bigi Brasa vanuit Suriname… en tot in NL.

Xx’s Laura

  • 23 Mei 2009 - 17:00

    Dorien:

    Hoi Laura,
    Jij bedankt voor al die prachtige verhalen. Ik wens jullie alle 6 een hele fijne vlucht toe en tot morgen op Schiphol.
    groetjes mam xxx

  • 23 Mei 2009 - 18:23

    Kroontjes:

    hallo Laura,

    welkom thuis in ons mooie groene Pandgat

    groetjes Jack Marian Rob en Bas

  • 25 Mei 2009 - 11:44

    P. Simon:

    Ik heb je verhalen met interesse gevolgd. Volgens mij heb je je tijd goed besteed! Super

  • 25 Mei 2009 - 18:07

    Corrie :

    Hoi Laura,

    Welkom terug, ik heb genoten van je mooie verhalen, maak er een bundel van zou ik zeggen.
    Hartstikke mooi. Ik zie je wel weer een keer bij de slager. Groetjes Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 29 Nov. 2008
Verslag gelezen: 3029
Totaal aantal bezoekers 32015

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 24 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: