De meeste dromen zijn bedrog...... - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Laura Mattheeuwse - WaarBenJij.nu De meeste dromen zijn bedrog...... - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Laura Mattheeuwse - WaarBenJij.nu

De meeste dromen zijn bedrog......

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 December 2008 | Nederland, Oirschot

Nou zul je het hebben, heel de nacht lekker liggen dromen over Suriname, warm weer, de zee, stage, wordt je ´s ochtends wakker en kijk je op je wekker. HET IS DE 31e!!!!
Wrijf ik een keer door m´n ogen, shit 31-12... geen 31-01 maar..........
dat betekent wel dat ik over een maandje rond deze tijd aan het inchecken ben op schiphol, nog maar een paar minuten hoef te wachten voordat het vliegtuig naar Suriname dan toch echt op zal stijgen.
Nu het dichter bij komt eerst nog maar eens die checklist erbij pakken.
koffer: check
inentingen; check
stageschool; check
huisje in suriname; check
vliegtickect; check
visum; helaas helaas, nog niet kunnen regelen, we moeten 5 januari afwachten. Als je langer als 3 maanden naar Suriname gaat moet je namelijk een MKV-verklaring aanvragen. Dit hebben we gedaan, maar deze is nog niet binnen. En zonder de MKV mogen we niet het visum aanvragen. 5 januari kunnen we terugbellen om te vragen wat we moeten en kunnen doen. Maar ja we zullen maar vast een beetje van de Surinaamse 'relaxheid' overnemen en afwachten ;)
Maar vandaag 31-12 ook geen
verkeerde dag. Voor vanavond iedereen alvast een heel gelukkig en gezond 2009, veel plezier en een knallend uiteinde van het jaar!!!

Xx's

• 31 December 2008 - 10:45

Tanja:

Inderdaad :D:D
    Over precies 1 maand zijn we op schiphol :D:D:D:D yeaaah:D

• 31 December 2008 - 11:08

Sanne:

Nog ff meis, en dan ben je er toch echt. En dan kun je er heerlijk van genieten!

• 15 Januari 2009 - 20:06

Marloes :

Ik ga je zooooo missen :( Maar ik gun het je ook heeeeel erg. Jij gaat het helemaal maken daar, zeker weten. Hopelijk kan je vaak lange verhalen schrijven, want we blijven natuurlijk wel graag op de hoogte!

Dikke kus

• 16 Januari 2009 - 13:29

Riann:

Hee meid,

Idd nog twee weken en dan is het al zover! Leuk en spannend tegelijk lijkt me! Ga daar maar eens lekker genieten van het leventje daar en hou de kinderen onder de duim;) hihi!! Het gaat je lukken! Heel veel succes daar!!!

Hele dikke x van mij

• 06 Februari 2009 - 20:07

Liesbeth:

Hoi Laura,
    Leuk reisverslag en te gekke foto's.
    Dat maken jullie daar wel.
    We blijven je volgen.
    Morgen gaan Jan en ik Tim in Nijmegen aanmoedigen, maar heel de familie zal duimen, en ik weet zeker ook jij in Surimame.
    Het beste Jan en Liesbeth.